Veelgestelde vragen

1.Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Jouw bestelling wordt normaal gesproken binnen 48 uur verwerkt, maar door de grote vraag op dit moment moeten wij tijdelijk regelmatig rechtstreekse bestellingen plaatsen bij onze leveranciers wereldwijd. De levertijd kan daardoor soms iets langer duren dan je normaal gesproken van ons gewend bent. Houdt daarom rekening met een levertijd van maximaal 10 tot 15 werkdagen.

2.De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via onze Track & Trace pagina.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan gerust even contact met ons op.

3.Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
We werken veelal vanuit fulfilment centers wereldwijd waardoor het mogelijk is dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Mits er een item uit je bestelling ontbreekt, ontvang je dit normaal gesproken maximaal 2 -3 dagen later. Onze excuses voor het ongemak.

4.Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor €6,95 aan verzendkosten.

5.Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja, mits je bestelling om welke reden dan ook niet bevalt kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren.

6.Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen wel in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending en de retourkosten.

Vraag een retourformulier aan bij onze klantenservice via support@bailmax.nl

7.Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Op de Track & Trace pagina kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

8.De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

De meeste vragen zijn hier al beantwoord en dat bespaart jou tijd om contact met ons op te nemen! Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.